.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیگیری جدی مشکلات کارگران گیلان

معاون سياسي ـ امنيتي استاندار گيلان گفت: مشكلات كارگري گيلان با جديت پيگيري مي‌شود و پرداخت مطالبات كارگران در اولويت كارها است.

غلامعلي رضواني بعد از ظهر امروز در جمع كارگران تجمع‌كننده كارخانه كنف‌كار رشت در مقابل استانداري گيلان اظهار داشت: سهامداران اصلي كارخانه در صدد عوض كردن مدير كارخانه هستند.

وي با اشاره به دريافت وام كارخانه افزود: پرداخت حق و حقوق كارگران در اولويت كار قرار دارد و وام گيرنده ابتدا بايد حق و حقوق كارگران را پرداخت كند.

رضواني با بيان اينكه مشكلات كارگري به صورت جدي توسط معاونت سياسي ـ امنيتي استانداري گيلان پيگيري مي‌شود، خاطر نشان كرد: برطرف كردن مشكلات كارگران از وظايف ما است ولي وقتي پاي بخش خصوصي در ميان است، گاهي كارها با مشكل مواجه مي‌شود كه بايد توسط ديگر دستگاه‌هاي ذي‌ربط پيگيري و دنبال شود.

وي در باره عليرضا جزايري اهوازي مدير كارخانه كنف‌كار رشت اظهار داشت: جزايري قرار بود وظايف خود را انجام دهد دارد ولي اين كار را نكرد و من هم همانند شما از اين فرد خبيث متنفرم.

معاون استانداري گيلان در پاسخ به اعتراض‌هاي كارگران مبني بر دستگيري جزايري گفت: دستگيري جزايري نتيجه‌اي براي شما ندارد، هر چند كه او بايد پاسخگو باشد.

وي اضافه كرد: ديدن رنج و آسيب شما كارگران براي ما رنج‌آور است و خدا نبخشد خيانتكاراني را كه زير قول خود مي‌زنند.

رضواني با تاكيد بر ضرورت حل مشكل كارگران خاطر نشان كرد: در تلاش هستيم تا هر چه سريع‌تر مشكل كارگران و كارخانه حل و ديون آنها پرداخت شود.

وي پيگيري مسائل جزايري و برطرف كردن مشكلات كارگران را از برنامه‌هاي مهم عنوان كرد و گفت: طبق برنامه هر دور مورد را دنبال مي‌كنيم، ضمن اينكه جزايري قصد دارد ماجراجويي كرده و هر طور كه مي‌خواهد عمل كند.

معاون استاندار گيلان تاكيد كرد: پرداخت وام و ديون شما كارگران با جديت دنبال مي‌شود.

وي از كارگران خواست تا با حفظ خونسردي و آرامش مانع از انجام كارها و پيگيري‌هاي استان در ارتباط با مطالبات حقوق و حقوق آنها نشوند.

كارگران كارخانه مذكور مشكلات خود را با معاون سياسي ـ امنيتي استاندار گيلان در ميان گذاشتند و وي نيز به آنها قول داد تا مشكلاتشان را پيگيري كرده و در برطرف كردن آنها تلاش كند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.042 seconds.